iBaby

Johan är på väg hem från New York, och med sig har han min nya bebis - en iPhone. Ända sen jag såg Davids, insåg jag att dom är GRYMMA. Kan inte direkt säga att jag är en fan av apples designkoncept, men iPhone är supersnygg. Sen är det ju inte så jobbigt att dollarn är värd ungefär lika mycket som en mellankrigs-D-Mark heller, så hela kalaset gick på mindre än 3000! I England/Tyskland där dom finns till försäljning ligger priset på runt 10000...

Men givetvis finns en hake. Den är låst till en viss operatör, så man måste leka hacker för att få igång ring/sms-funktionen. Annars har man bara en väldigt flashig mediaspelare. Men jag är övertygad om att ungefär tio miljoner koreaner jobbar dygnet runt för att lösa "problemet", så att jag kan njuta av full funktionalitet =)

image75


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback