:) !

Jag är alldeles för duktig på att oroa mig för saker. Jag fixar ju allting jag företar mig, det vet jag. Ändå går jag och oroar mig för sånt som ligger långt in i framtiden (på riktigt!), och det är ganska tråkigt. Borde leva mer i dagen, men hur lär man sig göra det när man är en grubblare? Önskar verkligen att jag funderade mindre på saker och ting ibland. "Du ser så allvarlig ut" får jag höra. Men jag är inte så allvarlig. Jag funderar mest. Livet är det bästa som finns och jag lever bara en gång. Livet är för bra för att vara alldeles för allvarlig.

Kommentarer
Postat av: Julia

det blir inte bättre för att man oroar sig :) försök tänka så! :)

Postat av: MyBaby

Jag tycker att man kan oroa sig för saker, men det får inte ta över ens liv. Jag själv är en djuptänkare, men jag lever ändå i nuet. Man får komma på ett eget sätt att hinna leva i nuet och leva för framtiden. Försök att göra lite galna saker som inte kommer påverka dig, som att t.ex säga knäppa saker till andra eller göra sånt som ingen förväntar sig att du ska. Gör bara inte saker som skadar dig, som t.ex droger eller liknande. :)

2008-01-31 @ 20:09:58
URL: http://MySweetBaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback