Det värsta sveket

Jag måste ju förära den här killen plats på min blogg, enkom för hans brutala ärlighet:

image64

What to say..Tonny Tallberg, en levande legend!

Fast jag tänkte faktiskt prata om ett annat svek. En gång i tiden fanns en radiostation som hette Bandit, som bara spelade bra musik, som hade engelska radiopratare och inte brydde sig så mycket om vad folk tyckte. En bra station helt enkelt. Nu när jag investerat tungt i en riktig hi-techradio att ha på Fortum, så blev det Bandit hela dagen. Bandit har nämligen återuppstått i ny, modern tappning. Eftersom jag inte lyssnat på annat än P3 i typ fem år så var mina förhoppningar på en dag med Bandit ganska höga. Tyvärr visade det sig att dom feta gubbarna som styr Bandit numera är av samma skrot och korn som dom feta gubbarna som styr övriga reklamkanaler, där musik är dagsfärsk vara och allt äldre än två månader bespottas. Jag har hört senaste Foo Fighterssingeln förtitvå gånger, två Mustaschlåtar ungefär nittisju gånger var, och covern på Umbrella gick nog sådär sjuhundranånting gånger på åtta timmar. Det finns bara ett ord: svagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback