Yxbrunn

Ikväll spelar AXWELL på Ambassadeur! Jag är sjukt taggad! Enda problemet är att Johan och Carin som jag tänkte gå med verkar ha seriöst vuxna tankar om att inte gå med mig. Jag ska iochförsig också jobba imorgon, vilket innebär att det varken blir jättesent eller särskilt fullt, men dom behöver en fet spark i r*ven om dom allvarligt funderar på att banga Axwell. Aja, jag får väl gå själv om ingen ska med, inget tragiskt med det. Som ni vet brukar jag inte ha några större problem att roa mig på ett dansgolv, sällskap eller inte... :)

image131

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gick du? Jag dansade runt till I Found You hemma i mitt stora Thailandshus och önskade att jag hade kunnat vara där! Men men, det är ju knappast sista gången han lirar i Stockholm, så :)
Nu ska jag hoppa i poolen innan jag avlider av svår svettma.
Hoppas du var där och representerade. Annars blir jag lite arg på dig. Morr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback