Yattaaa!

Jag borde verkligen ha en plats i nästa Heroes-säsong. Jag har nämligen en helt otrolig egenskap, som aldrig slår fel. Aldrig.

Odödlig? Knappast.
Skottsäker? Tror inte det.
Andas under vatten? Icke.

Jag har den otroliga förmågan att ALLTID hamna i den långsammaste kön. Oavsett vad jag gör, och hur mycket jag planerar, så är det ALLTID någonting som går fel i kassan jag står. Är det inte tekniskt, så är det Gun-Brith, 128 år, som först ska leta i sju svåra efter sitt medmerakort, för att sen misslyckas dra det sjuhundra gånger. Eller nån alkis som bara ska prata och egentligen inte har några pengar. Det håller dessutom på att smitta av sig ner i tunnelbanan, där jag har en kuslig förmåga att fyra gånger av fem få vänta åtta eller nio minuter när det är tiominuterstrafik...

Ring Hollywood, för snart är ni vänner med en stjärna! Se bara till att inte ställa er på Ica för att handla popcorn med mig...

image115

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback