The sound of silence

Magnus Uggla ska sluta blogga :( Min stora inspirationskälla lägger ner. Ifall ni inte läst den hittar ni den på http://blogg.aftonbladet.se/19862 , otroligt skön. Men nu är det slut. Magnus Uggla vet jag inte riktigt om jag ska se som en idol, men han har en grymt skön inställning till folk, och är tillsammans med Lars Winnerbäck, som väl inte direkt egentligen ska jämföras med eftersom de skriver så väldigt olika texter, i mitt tycke Sveriges absolut bästa textskrivare.

Men men, för varje bra blogg som läggs ner börjar väl tio femtonåriga flickor blogga om vad de har på sig idag, eller vem som fikat med vem, eller vem som har snyggast kropp, Rihanna eller Jessica Alba, så bloggvärlden lär ju knappast dö...

Och jag finns ju kvar.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag finns jag finns jag finns... och jag bloggar INTE om mode och Jessica Alba... Thats fo' sho'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback