Spring break

Då var helgen nästan över. Och vilken skön helg det blev. Jag fick nog lite bukt på sällskapssjukan; i fredags åt jag bara middag med Dennis och kollade film på kvällen. I lördags somnade jag och vaknade för sent för att orka åka till Sarah (förlåt :/ ), så istället blev det film. Idag har jag träffat Jeanette för en promenad i stan - jättetrevligt och massor att prata om - och sen var båysen här på kvällen för att spela brädspel. Jag har fått ett par sidor skrivna på uppsatsen, och känner mig väldigt utvilad. En väldigt bra helg helt enkelt! En riktig filmhelg - har hunnit med att se fem filmer, och snart sätter jag på en till att somna till. Jag som knappt kollat en film ensam sen Dackefejden...

Och Chia kämpade hela Vasaloppet, och gick i mål vid kvart över sex. Elva timmar och en kvart skidåkning, det vinner min respekt iallafall. Bra kämpat :)

Ny vecka imorgon, och nya tag. Hoppas ni alla haft en bra vecka, och att nästa blir precis lika bra.

För nu är våren här. Officiellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback