Sarah med h

Ikväll är det transstockholmska järnvägen som gäller, för vi ska ut till Hässelby och fira Sarah som fyller 23. GRATTIS Sarah, äntligen blir du stor flicka!

Precis när jag fyllde 23 kom en av mina absolut favoritskivor - Futures av Jimmy Eat World - ut, och på skivan finns, passande nog, en låt som heter just 23. Jag vet inte hur många gånger jag lyssnat på denna låt, och jag får fortfarande rysningar när jag hör den. Den har bland de bästa texter jag någonsin haft den stora äran att uppleva; om hur viktigt det är att inte fastna i det som varit, utan att blicka framåt och se till att framtiden blir precis så bra som man förtjänar. Du förtjänar en bra framtid Sarah, se till att göra den till det :)

Amazing still it seems
I'll be 23
I won't always love what I'll never have
I won't always live in my regrets

You'll sit alone forever If you wait for the right time
What are you hoping for?
I'm here I'm now I'm ready
Holding on tight
Don't give away the end
The one thing that stays mine

Kommentarer
Postat av: Sarah med H

TACK TACK TACK!
SNart ere tåååårtaaaa :D

2008-02-23 @ 17:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback