Respect my authoritah

23 unika läsare igår, det är rekord! Keep it comin' ;)

Ikväll har Chrille och Camilla kombinerad födelsedags-/inflyttningsfest, eftersom Chrille fyller 24 (tror jag) och de just har flyttat in i sin nya familjelägenhet i Kungshamra. Familjelägenheterna i Kungshamra är till 90% bebodda av kineser och koreaner, så det kanske vore lämpligt att vi firar det kinesiska nyåret på samma gång...

I onsdags var jag och kikade ut en grym inflyttningspresent. Jag kan givetvis inte avslöja den än här, men jag hoppas verkligen den blir uppskattad, både av de som ska få den och de som var med och betalade den, haha. Ni får lita på min smak helt enkelt, den är ovanlig men riktigt bra tycker jag. Blir en bild senare, så får ni flippa eller floppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback