Pure class

Det är inte bara folk som blir av med jobben. Vaknade av ett sms från min syster, där hon skrev att hon fått jobb i Karlstad. Nu bor och jobbar hon alltså i Karlstad, och trivs jättebra verkar det som :) Kan inte säga annat än starkt jobbat, med tanke på vad som hänt! Du är bäst syrran! Hon kommer hit snart, det ska bli så grymt trevligt, länge sen vi sågs. Jag känner att jag äntligen börjar komma min syster så nära som jag vill, och både kan och vill dela mycket mer med henne än förut. En alltigenom tillfredsställande känsla måste jag säga :)

image128

Hon är snygg, hon är vältränad, hon var bäst i klassen på organisk kemi på Sveriges hårdaste kemistutbildning, hon vinner alltid på canasta.  Pure class. Ska jag någonsin sälja henne till en rysk oljemiljardär ska ni veta att det blir DYRT! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback