Prioriteringsdissonans

Jag är återigen mycket bakis. Blir nog inte så mycket skrivet idag, varken här eller på uppsatsen. Lite roligt att se, dock, att tre människor redan läst denna blogg när jag loggar in. Igår hade jag 17 unika läsare, i förrgår 19. I'm really reaching out! Men så är det ju, lite konstigt kanske, men utan läsare blir det inte lika roligt. Det är ju inte direkt dagbok jag skriver.

Jag var som sagt först på middag hos Carin, och sen åkte vi till Sebbe. Carin ska börja sin praktik snart, och har fått sina sexy mama-kläder.

image93

Hos Sebbe urartade det hela givetvis till att bli Singstarkväll. Jag var, och detta säger jag i förtroende, lite berusad, och sjöng kanske inte mitt bästa. Jag var riktigt snygg dock.

image94

Chrilles brillor förmodligen, bara han som skulle äga ett par sådana =)

image95

Erika, som är ihop med Sebbe, och Camilla, Chrilles numera sambo (!)

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback