Perfect gentleman

Vilken svärmorsdröm jag är. Jag har spenderat dagen med att STORSTÄDA, dvs gnugga typ varenda vrå av min lägenhet jag inte städat på ett tag (vilket jag förövrigt ändå är duktig med). Vi pratar dra ut ugn och diskmaskin och skrubba; vi snackar ugnsrent på vreden på spisen och runt botten av vattenkranen på toa, tillsammans med två vändor svinto. Jag har tvättat två maskiner tvätt, prydligt vikt allt jag tvättat, och organiserat om mina sängkläder och handdukar så att dom ska vara i bättre ordning. Jag har bäddat rent, och sett till att få matchande örngott. Jag står just nu och gör en jätteomgång chili con carne, så att jag har matlåda fem dagar i veckan fram till slutet av september ungefär. Jag ska inte ut och kröka ikväll, det är jag alldeles för trött för, så istället ska jag avnjuta den nya högst emotsedda och kritikerrosade Rambo 4 tillsammans med David.

Men några öl blir det ändå! Femdagars here I come...

Imorgon åker Chia vasaloppet - lycka till, jag vet att du klarar det :)

image136

Blev tvungen att leta fram denna klassiker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback