Nautilus 4000

För att komma igång ordentligt med träningen igen, beslöt jag mig för att skaffa träningskort på Nautilus som ligger precis vid jobbet. Fredrik som jag jobbar med brukar gyma måndag-onsdag-fredag, vilket passar mig perfekt - tre gympass i veckan och jag blir 1. stark till rugbyn och 2. snygg för Chia ;) Dock är jag lite besviken över utbudet på utrustning, eftersom _väldigt_ mycket är fokuserat på maskiner främst inriktade för nybörjare. Säkert jättebra, men jag saknade vissa maskiner och framförallt såna där stora ställningar som främst förknippas med anabolakillar ganska mycket. Jag är ju, som bekant, rätt grov.

Gymet fick mig lite att tänka på denna gamla klassiker, som än idag mer än något annat helt enkelt fascinerar mig:

image113

BEEFCAKE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback