Ljuset i tunneln

Nu ska det pratas lägenhet igen. Varför kan inte jag ha föräldrar som inte är skilda och som bara sitter på massa pengar och lägenhet att dela ut? Jag undrar om de jag känner som bara fått en lägenhet av sina föräldrar förstår vilken j*vla tur dom haft. Men jag inser mer och mer att jag faktiskt bor väldigt billigt där jag bor, även om det är litet. Eventuellt finns ett nytt hyresprojekt på gång, men vi får se. Det hänger inte helt på mig, tyvärr. Och det hänger rätt mycket på att jag kan få ett bra extrajobb, eftersom mina boendekostnader isåfall kommer att stiga med 1700 eller så. Ganska mycket pengar när man är semifattig student.

Mina timmar med pivottabellerna i excel blev till slut en halv slide i en veckorapport. Rätt pluttigt måste sägas, men jag vill ändå tro att det är en väldigt viktig sida...:) Eller, det är den, för den fastslår hur vi ska prioritera arbete med att bli av med gamla problem. Tycker faktiskt jag gjorde ett riktigt bra jobb, och till nästa gång (om det blir någon) vet jag mycket bättre hur jag ska göra och vad jag ska titta på. Pivottabeller är halvknepiga att lära sig, och det tog ett tag bara att lära sig funktionerna.

Klockan är fem, och det är inte mörkt. Happy happy joy joy :)

Kommentarer
Postat av: Mora

haha:)
inte bara jag som tycker att pivottabeller e lite knepiga!! Men har man lärt sig dom e det ett grymt redskap för att behandla stor mängd data! i love it...
haha

2008-03-02 @ 11:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback