Lillördag

Idag var Frasse och jag lite wild 'n crazy och gick och tränade innan lunch. Helt perfekt, eftersom vi ändå bara satt och väntade på nya listor. Det är verkligen grymt skönt att hinna med träning innan lunch, särskilt när den går att kombinera med lunch direkt efteråt. Igår var jag en duktig knegare och lyxade iväg på sprillans nya lunchlådor på Clas Ohlson, så mitt nya liv med lunchlåda har fått en bra start. Dock blev jag lite ledsen när jag insåg hur mycket jag skulle tjäna på att äta låda. 50 spänn per lunch kanske, och tre lådor i veckan, det säger matteprofessorn blir 150 kronor. Då sitter jag nästan hellre kvar 1½ timme och jobbar...Å andra sidan, det blir lätt riktiga brottarportioner när man äter lunch på restaurang, vilket inte passar sådär jättebra när man mest sitter framför en dator och så att säga låter fingrarna göra det tunga jobbet. Balans är allt...

Allt för Beach 2008!

image117

Kommentarer
Postat av: Danne

Du har grymma Photoshop-skills. ;D

2008-02-13 @ 21:09:23
Postat av: Sarah

Jag håller helt med föregående talare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback