Kim Jong-Weinestedt

Bra morgon på jobbet! Jag har fått göra något jag inte gjort förut, kan nog inte berätta exakt vad det handlar om (lite hyssj-hyssj) men det gick i princip ut på kvalitetskontroll av andras arbete. Rätt intressant att få leka diktator och sitta och peka på andras fel. Till slut kommer Henrik Weinestedt bli den stora faran som alla fasar att få som kontrollant ;) Glida runt i grå slacks och enorma svarta glasögon...

image106

Jag och Chia såg halva Michael Clayton igår. Den är med George Clooney, och jag börjar undra om det är jag som är lite dum eller om vissa filmer helt enkelt är gjorda för att inte förstås före de sista fem minuterna. Han var med i Syriana också, som jag ärligt talat inte tror jag förstod alls. Aja, det kanske ger sig när jag får se på andra halvan. Den verkar ganska bra ändå.

image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback