I-landsproblem

Helt otroligt hur man kan gå ifrån att vara helt pigg till redo att göra som törnrosa och sova i hundra år eller hur länge hon nu sova, bara av att äta. Matkoma säger jag bara.Det sjukaste är att jag nuförtiden inte ens drabbas av matkoman efter att jag ätit klart - jag känner tröttheten glida över mig SAMTIDIGT som jag äter! Så jag får i mig ungefär halva lunchen, dvs salladen, och sen börjar jag dåsa till. Sitter med glasartade ögon och orkar knappt tänka. Sen tar det ungefär två timmar innan jag blir mig själv igen, men då är det ju dags att börja tänka på att gå hem... ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Detta är resultatet av en kombination av att kroppen gör av med all energi åt att smälta maten. Men även ett resultat av för lite sömn och för lite näring i maten!
Så det så.
Jag har förövrigt barn på dagis som somnar vid matbordet med skeden i handen.
Kanske lite sötare när man är 2½ dock...

KRAM!

Postat av: Tove

Samma sak brukar hända mig ibland haha :P

2008-02-26 @ 17:23:47
URL: http://leinelicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback