I have come curiously close to the end

Idag är det trögt. Två timmars väntande på en fellista, väder värt att ta sitt liv för, och total matkoma. Matkoman infinner sig alltid ungefär en timme efter att jag ätit, det går nästan ställa klockan. Man skulle ha en skalmanklocka, och ursäkta sig med att man ska på toa eller något, och gå och sova en timme i städförrådet... Jag skulle egentligen tränat med Fredrik, på jobbet, men efter igår orkar jag inte med några sådana aktiviteter. Jag jobbar ganska hårt att scouta sommarjobb istället. Jag vill verkligen ha MASSOR av HÅLLA TUMMARNA för att det blir något bra! Och lycka till till er också såklart, tappra sommarjobbssökande läsare.

Men nu är det kaffe. Eller te. Eller vad jag orkar få i mig.

Kommentarer
Postat av: siz

Kaffe? KAFFE? du.. KAFFE? jag är helt förbluffad... jag känner inte min egen bror längre...

2008-02-06 @ 20:19:12
Postat av: Henrik

Det blev vatten :) Blir så trött av te, haha.

2008-02-07 @ 11:06:10
Postat av: siz

så där ja...

2008-02-07 @ 20:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback