Henriks nya kompis

Igår, mina vänner, satte vi återigen nytt rekord. Inte mindre än 27 unika besökare på bloggen innebar rekord med fyra personer, alltså en präktig ny toppnotering med 17% fler besökare än senaste rekordet! Namnförslagen tickar in, vi får se vad det blir. Själv lutar jag lite åt Anna-Karin; nu när jag lämnat ifrån mig min gamla Anna-Karin så är abstinensen efter en Anna-Karin att hålla i handen stundvis ganska stor ;)

Jag har fått en ny kompis, en tråkig sådan. Denna kom på besök i måndags morse, och ville inte riktigt bli klämd på rätt sätt. Här försöker man vara fin inför alla hjärtans, istället blir man med finne. Karma? Gud gillade nog inte min något...osmickrande bild på hans son igår.

image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback