Göm mina händer, dölj mina spår

Lagom antiklimaktiskt igår, när Chrille blev magsjuk och ställde in festen. Men egen dräng är god dräng, eller nåt, så jag och Micke åkte till Mörby, besökte flaskdoktorn, kollade världens bästa tv-program - Cops - och lagade middag. Sen stack vi till Carin, som skulle ut med sin klass och därför hade massa norska blondiner hemma hos sig. Kvällen började lite skakigt, efter att följande utspelat sig:

Henrik sätter sig bredvid Martin, som pluggar med Carin och var på festen, och börjar prata. Mittemot, vid andra sidan bordet, sitter en norsk blondin med bra urringning.

Henrik: nu kommer vi sitta här och kolla den där urringningen hela kvällen.
Martin: ja, det kommer jag, det är min flickvän.

Men han verkade lugn och ville inte slåss eller nåt, så det var nog inga problem...

Viktor och Merete - "man BLIR fullare med sugrör!"

image109


"SÅHÄR glad blir jag när du petar mig i ögat med näsan"

image110

Micke, Sanna, Carin

image111

Efter en stund hos Carin blev det utgång till Hirschenkeller, där vi var i fem minuter innan vi insåg att om Satan och Bert Karlsson någonsin får barn, så kommer det barnet vara vaktchef där. Klientelet var...sådär. Jag och Sebbe tog en promenad tillbaka till Carin, och sedan började folk droppa in igen. Resten av kvällen för min del är förbehållen ögonvittnena ;) (TACK!)

Allting löste sig. Såklart. Som jag visste det skulle. Jag vill aldrig känna mig så nervös och maktlös igen.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Alltså
Bilden på Mike's näsa måste ju ramas in å ges i inflyttningspresent!
Bra idé!

Mossa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback