Fyra små rätter

Solen skiner. Det ligger efterlängtad, vacker snö på marken. Det är fredag och några timmar till helg. Jag hade världens bästa kväll igår. Ibland är det lätt att vara kär i livet :)

Caroline, jag älskar dig. Först tipsar du mig om Jimmy Eat World som jag annars hade missat; nu berättar du för mig att Matt Darey, som förövrigt gått på radion i tre timmar på jobbet nu, kommer till Stockholm. Vad skulle jag göra utan dig?

image124

Jag hoppas alla som läser här får en GRYM helg, oavsett vad ni hittar på!


Kommentarer
Postat av: Jeanna

Hej Henrik!

Long time no see.

Jag flyttade till Idun på Norra Stationsgatan i höstas. Håller du ställningarna i Kungshamra än?

Postat av: Caroline

Tur att nån har koll!;)

2008-02-16 @ 05:17:36
URL: http://www.carolinejosefsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback