Fo real

Kul när INGENTING på jobbet funkar, kan bara sitta och vänta... :( Dessutom är dom andra på möte. Tur att jag har gott om musik. Tog med två nybrända DVD:er idag, som Chia ska få ikväll. Hon berättade nån skräckhistoria om hur hon haft samma musik på sin mp3-spelare i över ett år (sic), och det var som om det högg till i hjärtat av medlidande. Nu ska förrådet fyllas på! Några önskemål såklart, men jag har haft ganska fria tyglar, vilket är bra eftersom jag kan smyga in sånt jag gillar själv ;) Nåt blev fel dock, så all Mozart och Puccini jag tänkte ha med försvann. Fick iallafall med Verdi, så lite opera blev det...

image120

Dramatiska grejer, dom där operorna. Mycket kärlek, mycket död, mycket stormande känslor, precis som jag gillar det ;) Tidlös musik verkligen.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Inge fel på å ha samma musik på mp3:an i ett år. Jag byter aldrig ;)

Postat av: Henrik

Därför du är som du är också Sarah... ;)

2008-02-14 @ 17:18:43
URL: http://novembergud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback