Easter special

Pratade med Ullis igår, om att åka upp till Värmland till påsken. Ju mer jag tänker på det, desto mer känns det som en solid idé. Jag kommer förmodligen ändå inte kunna jobba så mycket de röda dagarna, och ta bussen upp på långfredagen (om det går några) och sen åka hem på söndag vore riktigt nice! Då hinner jag med släkten, plus att gå ut en kväll med syrran och kanske kusinerna i Karlstad. Jag kan sakna lugnet i Rottneros, och naturen. Och människorna såklart, även om jag inte är släktfanatikern direkt. Det var länge sen jag var ute med min syster, och jag måste ju kolla hur hon har det på nya jobbet och där hon bor.

Chia åker till Istanbul, och jag till Värmland...Nästan samma sak ;)

image141

image142

image143

Kommentarer
Postat av: Siz

Bilderna uppifrån: Gula huset, Badmintonplanen, Älven. HAHA.

2008-02-28 @ 19:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback