Den vise mannen

Från min peak förra veckan, då jag hade whopping nitton unika besökare, är jag nu nere på 14. Vart tog ni vägen, kära läsare? Ska man behöva bjuda på kaffe och bullar? Ok, hör av er så bjuder jag på kaffe och bullar. Så svårsåld var jag...

Kommentarer är trevligt, så kommentera gärna mer tack :)

Tog med massor av bra musik till jobbet, så jag lyssnar på James Blunt och knapprar in mitt CV på academic work. Det är sannerligen ett digert arbete; fem långa "flikar" som ska fyllas i. I år ska jag fixa ett grymt sommarjobb, ett som har att göra med det jag pluggat. Har massor av uppslag, och har redan börjat maila runt för att fråga. Vissa ska nog föräras med ett telefonsamtal också, och min mest förföriska röst. Nu håller vi bara tummarna för att de jag ska prata med är kvinnor!

Kommentarer
Postat av: Susanna - den där du aldrig träffat men som inte har något liv utan hamnar här lite då och då ;-) eller kanske vill jag bara inte sätta igång med pluggandet...

James blunt? är det bra musik? haha
håller tummarna för dina telefonsamtal :P
och kaffe och bullar vore ju aldrig fel hahaha

2008-02-05 @ 21:46:24
Postat av: fast...

dock tycker jag fortfarande att miljövård är intressant (så du behöver inte oroa dig att jag attackerar dig för dåligt kurs-tips), tyckte bara inte om dagens föreläsare... och orkar inte riktigt läsa... just nu

2008-02-05 @ 21:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback