Dan före hjärtedan

Mycket trevlig kväll igår! Jag och Nicklas gick lite tidigare från jobbet för att kolla skjortor, så vi var ifrån jobbet vid tjugo i fem eller så. Då slog det mig att det var första gången jag gått ifrån Fortum medan det fortfarande varit dagsljus! Att inte fler människor tar livet av sig i detta land alltså. Väl inne i stan paraderade vi iväg till NK - vi är ju konsulter, inte sossar och/eller arbetare - och Nicklas hittade två skjortor och en slips på The Shirt Factory, som är en mycket trevlig, välsorterad och bra affär, särskilt om man är på jakt efter snyggare skjortor att bära utanpå byxorna. Själv hittade jag en blåvitrandig med vit krage, Pat Bateman style, på Sand - mycket nöjd! Sen gick vi en snabbis förbi H&M också, och döm av min förvåning när jag hittade ett schyssta tweedbyxor för 300 kronor! Det blev dom idag (skjortan hann jag inte stryka imorse, så acceptera att den är lite skrynklig!) Funderar bara på om det blev för mycket randigt, men det blev ganska bra ändå måste jag säga.

Nöjda gick vi därifrån, Nicklas för att möta upp folk för middagen senare, och jag för att ge blod. Vi åt middag på ett ställe vid skatteskrapan, minns inte namnet men mycket schysst, lite loungigare ställe. Med på middagen var Markus och Fredrik som jag inte träffat på länge, vilket var mycket trevligt! Fick en riktigt bra chans att visa upp min iPhone också, alla var imponerade... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback