Da Weinekoden

Att somna tio och vakna i nya lakan efter en natts ordentlig sömn - priceless :)
För övrigt en mycket trög morgon, eftersom Nicklas och Fredrik gör det de gör bäst och sitter på möte, och jag bara kan vänta på en ny lista att sätta igång på. Och just nu händer inte mycket på den fronten. Jaja, då hinner jag kolla lite jobb. Ett änsålänge väldigt löst rykte säger att det kan bli tal om fortsättning med detta, vilket vore mycket trevligt, men vi ropar inte hej än...

Jag har rätt länge varit på jakt efter en ny parfym (eller eau de toilette som jag lärt mig att det heter, och inte är samma sak som parfym), och föll för nya Armani Code. Det tråkiga är att dom normalt sett är väldigt dyra. Men Stenis har kontakter på Ålandsfärjan, och lyckades fixa en 600-kronorsflaska för 220! Great success! Ska betala tillbaka med en biljett till Danko Jones, så att han får lite extra, och jag får någon att gå med helt säkert ;) Go me!

image137

Kommentarer
Postat av: Richard Mora

Parfymen e helt underbar. Har nu haft den i
dryga året men jag älskar den fortfarande!! GO GO GO

2008-02-25 @ 22:27:41
Postat av: Sarah med H

Jag håller med Richard!
Den är najjs :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback