Blåsväder

Fredag igen! Alltid lika trevligt :) Vi får se om jag har ett jobb att gå tillbaka till på måndag bara, det blåser något sinnessjukt just nu, och snart kommer väl Finlandsfärjan inbrakandes på kontoret. Jag är ingen meteorolog, men åtta grader på morgonen den 22 februari, då blir haven ovanligt varma, och varma hav innebär mer energi som vindarna plockar med sig. Jag gillar inte när det blåser, det är bara jobbigt. Regn och snö går att klä sig mot på ett annat sätta, men blåsten tränger alltid in någonstans hur man än gör. Just nu vill jag ha snö, sol och vindstilla - riktigt vinterväder! Det saknas Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Far

Wimp!
Lillebror Filip och jag ägnade oss åt kvällsskidåkning
vid Hamrafjället idag. I halv storm, kommer 4 st norrlänningar farande utför i badkläder...
Dä ä bar å bit ihop!

2008-02-22 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback