At first I was afraid

Inget inlägg igår, för ovanlighetens skull. Jag måste säga att jag på senaste varit en väldigt flitig bloggare. Igår lät jag dock mitt så kallade liv löpa amok och förstöra mitt bloggande fullständigt ;)

i lördags var det inflyttningsfest hos Mike i Hässelby gård, lite längre ut än jag brukar befinna mig...GRYMT fin lägenhet har han, grattis Mike till ett bra val :) Granne med brorsan också, då behöver man inte vara rädd för att låna socker hos potentiella yxmördare till grannar..

Söndagen blev en heldag med Chia (kodnamn 'Sparven' ;) ) - vi gjorde ett halvdant, halvbakullt försök att hitta en lampa till henne och ett par handskar till mig, utan större framgång. Jag hittade dock ett par handskar hemma senare, så det löste sig. Dock åt vi en grym middag på Fridays i Kungsan, fett och salt och alldeles..alldeles underbart ;) Kvällen avslutades med Ratatouille, som var riktigt bra, och halva Shrek.

Ny vecka, nya tag! Livet är gott, som alltid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback