Ur mitt perspektiv, som jag ser det

OK, stort misstag.

Jag dricker normalt sett inte kaffe, men när dom nattliga utsvävningarna blir lite för långa och jag känner mig lite för trött på jobbet, så händer det att jag ändå tar en kopp kaffe. Självklart blir jag som en sockerchockad femåring; hjärtklappning, stirriga ögon, allmänt ADHD-liknande beteende. För att balansera det hela så trycker jag alltså på tjejknappen på kaffemaskinen, alltså den som ger en latte. Ja, en sån där som ger fem gånger så mycket mjölk som faktiskt kaffe. Nyss gjorde jag dock misstaget att ta en VANLIG kaffe. Gissningvis kommer jag inom en halvtimme att se tomtar flygandes på regnbågsormar eller hur Ericssons huvudkontor får fötter och sakta men säkert kliver iväg härifrån.

Suck. Men med lite tur kommer jag att spela gitarr som en j*vel när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag känner mig alltid typ lullig när jag dricker kaffe. Och då dricker jag lattekaffe. Alltså mer mjölk än kaffe. Och minst två sockerbitar! Mumma.

Postat av: Sarah

I am now Busted!

Nu vet alla hur jag överlever en dag med ett ständigt överskott av energi...

2008-08-13 @ 01:39:01
URL: http://sturebackinaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback