Morgontåg, nattåg, jag känner ingen större skillnad

Jaha, nu blev det ett tags uppehåll ändå. Jag är inte bäst i världen på att hålla en konsekvent nivå kanske... :)

Nu har kårjobbet sparkat igång på allvar, igår var det heldag om HBTQ-studenter och heteronormativitet - ganska intressant, men väldigt ovinklat (arv någon...?). Idag är det heldag på grand hotel Saltsjöbaden, och förhoppningsvis finns mycket att lära sig i sådana bourgeoisiens lokaler ;) Tror förresten att mamma gjort några möbler som står där, jag vill minnas att jag var där och släpade soffa på den gamla goda tiden när jag dubblerade som flyttgubbe.

Ett ord bara om den här grejen i fredags, som alla var så hypade över.
Fiasko.

Suck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.buzzscout.se/?mref=1922 Här får man alltså saker hemskickade, och sen behöver man bara skriva lite om hur man tyckte saken man fick hem var. är ju faktiskt helt gratis. Svårare än så är det inte. Och vem vill inte ha gratis saker ? Det är till för både tjejer och killar, och det finns en massa prylar att välja mellan, så börja du också :)

2008-08-14 @ 08:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback