Help me cure you, atone for all you've done.

OK. Fyra jobb. Inget på heltid, men slår man ihop det...
Och heltidsstudier. Om ni inte ser så mycket av mig i höst så behöver ni inte undra varför.

Men kårjobbet är igång och är roligt. Massor att göra, mycket ansvar, mycket frihet; ganska precis så som jag vill ha det.
Jag ska bara lyckas få ihop allting. Har en fundering över föreläsningar, och kanske är det någon som läser detta som har testat  detta. Funderar på att skaffa ett sånt där fickminne, och låta någon spela in föreläsningarna, så att jag kan lyssna på dom senare. På så sätt missar jag förhoppningsvis inte alls så mycket som jag kanske behöver annars. Måste undersöka vidare.

Gitarrspelande går trögt när man knappt hinner spela. Hann iaf spela med Micke i helgen, mycket trevligt. Fick lite nya övningar, och vi spelade Wickerman med Iron Maiden, riktigt bra övningslåt.

Kolla in
http://www.myspace.com/purifyband , där spelar han och min kompis Julia. Måste säga att jag tycker att dom låter riktigt bra; ännu ett band utan kontrakt som verkligen kan spela. Men så är det väl, spelar man Pachelbels ackordföljd har man drivor av skrikande fjortonåringar efter sig, spelar man 7/8 är man förpassad till att vandra i det musikaliska kändisskapets moras... ;)

Kommentarer
Postat av: /Far

...spelar man 7/8 är man förpassad till att vandra i det musikaliska kändisskapets moras... ;)



Så är det!



Vad är förresten skillnaden mellan en rockgitarrist och en jazzgitarrist?

Jo, rockgitarristen kan 3 ackord och har tusentals i publiken men jazzditon kan tusentals ackord men har 3 i publiken...

2008-08-19 @ 17:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback