Det ljuvaste i livet är att inte

Mina dagar på Accenture är räknade.
Dom är två.

Idag och imorgon är sista dagarna jag är kvar heltid i sommar, sen blir det ett par halvdagar för att lösa en uppgift här medan Nicklas är på semester. Sen får vi se, vem vet. Men förhoppningsvis kommer jag jobba av ett par bra dagar på kårhuset och sen ha - jag tror knappt själv att det är sant - LEDIGT. Fast i mitt fall ska man nog inte hoppas för mycket :)

Dagen började på ett fantastiskt bra sätt, med två timmars försovning. Aldrig har det varit så skönt, så tillfredsställande, att försova sig. Det bara blev en timme först, och sen skulle jag bara dra mig lite, och så blev det en timme till. Jag känner mig som en annan människa. Löpturen halv elva igår kväll gjorde väl sitt för att sova så också gott också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback