Top Class

Kollade igenom bilderna från Danko och insåg att dom, tyvärr, blev väldigt dåliga. Filmerna däremot är riktigt bra, och ska laddas upp såfort jag får tid/ork.

Just nu sitter jag och skriver på uppsatsen, och det går bara bra. Bara bra. Hör ni? Skriver, och registrerar en enskild firma. Fortfarande inga namnförslag, men jag har ett jag gillar. David gav tummen upp också.

IKEA ikväll. ÄNTLIGEN! Denna soffa har verkligen låtit vänta på sig, men det är verkligen sant - den som väntar på något gott. Det finns annat jag väntar på, men det blir när det blir. Helt enkelt. Efter IKEA blir det Bojan, och Sebbe ska få en ordentlig omgång i biljard. Han har förresten blivit utvald till "top student" hos IBM, vilket innebär att han får åka till Schweiz i juli och gå på workshops och prata med viktigt folk. Riktigt roligt för honom, särskilt eftersom han haft sån fruktansvärd otur med att komma iväg på missioner och hans "karriär" väl lite gått i stå. Försvaret har ju inte direkt lika mycket pengar som när det jagades minkar i skärgården... Man vill ju inget annat än sina vänner det bästa :)

Gjorde en snygg namnskylt han kan ha också, så han kommer förberedd:

image205

Fredagar kommer vara veckans skiva-dag, från och med nu. För att fira detta blir veckans skiva-utnämningen redan idag. Det är givetvis fruktansvärt svårt att välja, men det får bli Unicorn Steak med Die Mannequin. Die Mannequin var alltså förbandet åt Danko Jones, och gjorde ett sånt intryck på mig att jag köpte skivan. På iTunes. Jag kan alltså bara lyssna på den på datorn och på telefonen, och ändå köpte jag den. Imponerande. Det var tydligen deras allra första spelning i Sverige i tisdags, men ni som fortfarande har puberteteten i blodet kommer hinna med att se dom på Hultan i år. Och metaltown, men dit ska (nästan) bara skräp i år.

image204

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback