Solen skiner på guden av november

Vilken morgon. Vaknade lite smått bakis efter några öl på Bojan igår och en sen middag med Sebbe, och släpade mig iväg till miljörådsmötet. Men när jag väl sitter där får blir jag så GRYMT taggad, för jag inser att när jag får göra det på denna nivå - mer praktiskt - så tycker jag verkligen att det är så jäkla roligt. Och jag känner verkligen att det där jag pratat så mycket om; den där känslan av att inte veta riktigt vad jag ska göra med livet, är som bortblåst. Jag känner att jag verkligen hittat något jag är genuint intresserad av. Helt underbart. Jag känner hur mycket drivkraft och motivation jag har när jag bara är motiverad. Av bara farten gled jag in på plantagen och skaffade tre krukväxter, så nu ser det lite schysstare och roligare ut hemma också. Och kassörskan hade en riktigt fin rumpa, sånt hjälper ju på en fredag :)

Strax ska vi iväg och hämta ut en pall svagdricka. Det blir massor av folk som ska med ikväll, och jag känner på mig att det blir en helt otroligt rolig kväll. Imorgon eller på söndag blir det IKEA, så det blir snart ommöblerat här hemma också :) Och nästa helg ska Chrille och Camilla ha inflyttningsfest, så att dom äntligen kan få sin fina present! Den har ju stått hos mig ett tag nu, men Chrille har inget märkt...

Det rör på sig!

Ha en otrolig helg, vad ni än hittar på. Det ska jag ha iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Emma

kan du inte dela med dig av solen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback