So in the pair proceeded, another pulse defeated

Hemmapremiär idag, men ingen biljett :( Jag åker bort ändå, och ser om Davids pappa ändå lyckas fixa en - det vore en suverän överraskning!

Träffade Katarina idag. Alltid mycket att prata om; direkt på saken. Vi ska äta lunch på fredag, mycket trevligt.

Pratade med Micke igår, som nu är i Köln och pluggar. Bestämde mig för att åka på besök en helg dit också, så det blir två turer till Tyskland innan sommaren är över!

Annars - väntan. Jag väljer att sjunka djupare ner i den ljuva ovissheten med mer Söderberg. Taktiskt.

Kommentarer
Postat av: Tove

Mitt internet har inte varit det bästa, men det är nu fixat så nu är det bara att sätta igång att blogga igen! :D tjoho! ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback