When you're done doing whatever, when you're done doing whoever

Jag har samlat på mig lite bilder, så vi kör väl några då!

image39

Såhär grym utsikt hade vi. Det kom en Hammarbybåt, men den missade jag att fota.

image41

Så ser Noora, den finska alkisen, ut ;) Ni andra som var i Uppsala kan ha noterat att just såna solglasögon var populära för dagen; jag räknade till att åtta av tio tjejer på festen hade såna. Synd att dom är fula...

image42

Precis såhär såg det ut överallt hos krigsfarfar.

Nu var det inte så mycket mer roligt från valborg. Men snart är det midsommar...

Kom på att jag, min syster och hennes kille Jonas var hos pappa i söndags. Så det blir några bilder därifrån också!

image43

Like brother, like...brother? Efter det här tiltade Filip fullständigt, så om någon vill se ungefär 50 bilder på honom görandes grimaser finns det att beställa ;)

image44

Ullis och Jonas. Dom är verkligen såhär glada när dom är tillsammans. Min syster tycker så otroligt mycket om Jonas känns det som, det märks på småsakerna hon gör. Hon rör honom hela tiden, småsaker men det märks. Jag avundas dom.

image45

Jonas och Filip spelar tv-spel. Notera tv-spelstungan på brorsan =)

Kommentarer
Postat av: siz

haha

2007-05-04 @ 16:57:39
Postat av: tränaträna

Isåfall har jag formulerat mig helt fel. Saken är den att jag redan tränar och har gjort det länge. Jag har även ätit bra ett bra tag. Jag vill genom min blogg bara ha tips, råd och inspiration samt kanske min blogg är till hjälp för någon annan? Det är bara för att jag själv ska kunna föra en slags "dagbok". Tråkigt att du missförstod =)

Kram!

Postat av: Victoria

härliga bilder :)

2007-05-05 @ 02:04:00
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: Lisa

fina bilder :)

2007-05-05 @ 18:44:56
URL: http://liiiisaa.blogg.se
Postat av: Victoria

tror inte det går att bli det längre =/ men man kunde bli ambassadör genom hemsidan förut :)

2007-05-06 @ 17:09:42
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: träna!!

Jag kan inget annat göra än att tacka! =)

2007-05-06 @ 18:50:43
URL: http://Tranatrana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback