Simple kind of man

Ny vecka, nya tag. Eller vad man nu säger. Denna vecka är det återigen massor av grejer att göra, massa olika grejer som gör att jag blir lite splittrad. Det hade verkligen varit skönt att ha en bärbar dator nu, så att jag kunde ta med den på kongressen, och kanske få lite skrivet på uppsatsen! Å andra sidan verkar dagarna bli långa...

Igår vaknade jag tidigt, och fick tillbaka magknipet som jag hade tidigare i veckan. Skit tänkte jag, eftersom jag skulle äta middag med Lotta och kolla Hammarby mot Örebro senare på dagen. Men det gick över ganska fort, så jag kunde ändå gå på matchen. Det var nog Lotta som smittade mig förresten, hon är förmodligen giftig eftersom hon sov hos mig i lördags och det är bara efter jag träffat henne som jag mår illa. Haha, låter ju bra detta... ;) Jag har aldrig sett Hammarby spela sämre än igår, och ändå vinner vi matchen med 1-0, mål på övertid. Har nog aldrig varit med om en så orättvis seger heller. Men tre poäng är tre poäng... =) Fast det blir inget SM-guld med sånt spel.
Innan matchen satt jag och David och diskuterade lite, jag la fram ett förslag till honom förra veckan om att så långsamt, medan vi pluggar klart, starta upp ett företag som riktar sig till företag och hur de jobbar med miljökommunikation. Ungefär. Allt är ganska luddigt och väldigt preliminärt, men jag skulle tycka det vore jätteroligt, och David verkar entusiastisk också! Saker och ting börjar röra på sig...Lite iallafall =) Nu går väl sommaren åt till att lära sig allt om...ja, allt jag inte kan men borde och måste kunna för att lyckas med detta. Men vill vi verkligen genomföra detta, är jag säker på att vi med hårt jobb kommer att lyckas! Men som sagt, det är fortfarande tidigt...

Vädret. Vad hände egentligen? Det är bara kallt och hemskt igen, blåser och regnar och är kallt. Jag vill ha SOL! Jag är bara trött och tråkig när vädret är dåligt, så nu lämnar jag snart in en anmälan någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback