Elfte timmen

Jag har hittat en riktigt bra låt. Dunka mig gul och blå är den mycket subtila titeln, texten går lite såhär:

Klockan är fyra, och det är dax att gå hem.
Han står vid min sida, ingen skönhet men kan få värma min säng.
Vi kan väl leka doktor du och jag?
Du kan va tempen och tre hål det har jag.
Så vill du vill du vill du vill du följa med mig hem? (jaa... det är dax att gå)
För vi kan poppa popcorn, vi kan hoppa i min säng.
Snälla följ med mig hem, för jag behöver lite värme.
Ja, det ska jag få. Vi kan leka hela natten.
Dunka mig gul och blå.

Äntligen en tjej som säger som det är. Att ni är minst lika desperata som vi. Problemet är bara att det finns någon form av historisk ordning, som gjort att det är killarna som ska krypa mest fem i stängning. Alldeles för få killar med självaktning, det är dags för revolt nu! Bjud MIG på nästa drink istället...

Kommentarer
Postat av: JohanE

W O R D !

2007-05-08 @ 19:05:02
Postat av: Sådär!

http://www.youtube.com/watch?v=Sg1gBoYK3Zc

2007-05-13 @ 11:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback