Sektion L

Dålig, sämre, Hammarby. Det sammanfattar formen just nu. Idag blev det spö i cupen mot IFK Norrköping, inte helt orättvist måste jag säga. Charlie Davies fortsatte på inslagen väg med att missa drösvis med SUPERchanser, och orden börjar verkligen ta slut nu. Heidar Gay Juliusson å andra sidan, världens sämsta fotbollsspelare (efter Christer Fursth), fortsätter göra mål när han får chansen. Svårt att säga vem av dom som egentligen är den bättre spelaren - Charlie som är en bättre spelare egentligen men som inte kan göra mål, eller Heidar Gay som är skit men ändå gör mål. Därom tvistom de lärdom. Kvällens stora behållning var faktiskt Norrköpings målvakt, kvällen till ära klädd helt i gult matchställ. Ramsan "Pekings målvakt är gul som en banan" var riktigt bra =)

Snart ännu en arbetsvecka till ända; en ganska bra arbetsvecka om jag får säga så själv. Jag har sluppit jobba ihjäl mig, och hunnit med en del trevligt på kvällarna. Nästa vecka blir det ledigt på fredag, eftersom jag ska till släkten i Värmland på torsdag. Det var länge sen jag träffade dom, och nu har ju mamma flyttat upp också, så jag packar mitt Singstar och beger mig =) Det blir dock lätt tråkigt i längden där, så jag lär inte palla stanna längre än över helgen. Min syster kom dit idag, och kommer stanna där större delen av sommaren tror jag. Hon trivs bra där, och behöver verkligen komma iväg från skolan. Hon kommer få en skön sommar. Jag själv tillåter mig själv en hel vecka ledigt, jag gillar att jobba och skulle bara klättra på väggarna om jag skulle gå och vara ledig hela tiden. Plus att man knappast blir rik av att vara ledig.

Och så SKA JAG KOMMA IGÅNG OCH TRÄNA IGEN. FANIMEJ. Jag är så fruktansvärt dåligt nu att jag börjar skämmas. Det håller inte jag har tränat typ tre gånger de senaste två månaderna. Det håller bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback