Retro

Igår hade vi retrodag, jag, Micke, Chrille och Sebbe. Vi spelade ett urgammalt brädspel som heter Talisman, där man spelar alv eller orch eller likätare eller något liknande och ska in i mitten. Riktigt fjortisrollspelspubertalt och riktigt trevligt som omväxling =) Man får inte växa upp för snabbt...Dessutom var det såklart roligt eftersom jag vann ;) Andra tongångar hade det varit annars, hehe...

Idag ska Lotta vara med i inspelning av the arks nya video. Hon får alltid göra såna grejer, det är väl så när man är dansare. Alla känner alla. Men det bästa var nog när hon berättade att hon senare i sommar ska vara med i en tysk reklamfilm, och spela kontorspraktikant. Stor roll, ungefär som de gånger jag varit på tv... ;)

Just nu är det sjukt mycket pollen, och jag har verkligen blivit dålig i år. Det där verkar komma och gå, men i år är det inte kul alls, vakna helt snorig och ögon som får bändas upp. Som tur är funkar allergimedicin bra, fast med en hyfsat jobbig biverkning: ALLA allergimediciner jag testar som funkar gör mig helt dåsig. Går runt halvt i dvala som efter en rejäl käftsmäll. Så det är lite pest eller kolera, men då väljer jag..trött? ;)

Mindre än en månad kvar till Sensation White!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback