Känslan man har

Det är verkligen så.sjukt.skönt. att komma hem och inte ha något skolarbete som behöver tas tag i. Bara gå hem, kolla på matchen och sen göra vad man vill när den är över. OK, jag borde tvättastrykadiskastädadamma, men vadå..sommaren är lång =) Jag sov gott inatt (bortsett från pållensjåck), min själ kändes mer rofylld än på länge, kanske för att det inte är så hemskt mycket olika saker att koncentrera sig på samtidigt? Jag hoppas det.

Jag undrar vilken som är årstiden för att drömma. På sommaren har man tid, men då är man för upptagen med att ha skönt. På vintern är det mycket att göra och humöret sjunker tillsammans med solen (upp halv ett och ner kvart i två), men då längtar och drömmer man så mycket mer. När drömmer ni mest?
För glöm inte att drömma också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback