Fy fan va ni är bra

Cirkusen är i stan. Man kan tro det iallafall, för här vid WTC känns det som att varenda studentflak kör förbi. Det är ganska roligt att lyssna på dom, 88:orna. 88:or i min värld är ungefär 10 år gamla, och kommer nog vara ungefär så gamla fram till jag glömmer vilket år jag själv är född. Sen sjunger dom när vi gräver guld i USA, och jag inser att då var dom sex år gamla...

Grattis alla studenter, jag minns själv hur roligt jag hade och hur roligt ni måste ha. All lycka i framtiden och se till att tjäna mycket pengar så att min pension blir stor och fin =)

Kommentarer
Postat av: Faribrallan

Och lovar dej att dom åker förbi här på Birger Jarlsgatan också!
Jag mötte Lassie... Peter Magnusson (Hey Baberiba) med ett gäng kompisar i 35-års åldern åkte förbi på ett eget flak med banderollen: IG 1992 - MVG 2007

2007-06-08 @ 16:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback