Rajz Krizpiz

Kan mitt ris bli klart nån gång..! Har lagat chili con carne, och ja, jag är enormt bra på att laga chili con carne =) Den är bra och nyttig och enkel och blir låda och luktar gott och är utmärkt som duschtvål..Den kan allt! Det viktigaste knepet för att göra en god chili con carne är att verkligen inte använda sig av ett recept, här gäller nämligen att ju mer desto bättre. Fler kulinariska tips följer ;)

Idag har jag ätit lunch med pappa, det var ganska länge sen. Vi gick till Hifi-klubben och kollade på tv:n jag beställt (eftersom jag är idiot på hur man lägger in bilder här så har ni den på
http://www.hifiklubben.com/SE/Produkter/Bild/LCD-TV/SAMSUNG_LE-32R72B_LCD_TV.htm ) ; den kommer bli SKITSNYGG hemma hos mig. Jag har flyttat om massor hemma, och det blir verkligen bra - nya persienner, nya gardiner, en "bänk" som både tv och dator ska stå på. Allt detta leder till att jag ÄNTLIGEN får en riktig studieplats, där jag kan sitta och läsa och bli klok. Jag har kommit på att jag nu faktiskt kan ge folk en riktig rundtur när de kommer hem till mig - efter lobbyn kommer köket, på höger sida toaletten (unisex). Själva rummet har kontoret direkt till höger (efter köket), därefter rekreationsutrymme. Till vänster har jag sovrummet, och efter sovrummet konferenslokalen.. =)
Man kan väl få låtsas iaf...

Imorgon ska jag titta på mitt nya kontor, och kanske säga att jag borde ha en sekreterare också; allt för att hantera den överväldigande mängden papper och samtal jag förväntar mig. En blond, med kort kjol...

Funderar på om jag ska ha "inflyttningsfest" när jag gjort om hemma. Jag tror det, det vore roligt. Men nu ska jag äta chili con carne och titta på Superman returns. Grymt bra film. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Lina

You're such a nerd. Men det var ju inget vi inte redan visste!

2007-01-16 @ 21:16:57
Postat av: Johan

GO FEST! :D

2007-01-17 @ 21:38:08
Postat av: Minsk

jag är blond men har ingen kort kjol och kan inte 10 fingerssystemet. har jag minsta chans? :D

2007-01-19 @ 17:22:04
Postat av: ullis

fick du bruce och zena på köpet?

2007-01-27 @ 21:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback