Mogen dans

VARFÖR är Frescatihallen stängd? Tänkte ju träna idag, när halsen börjar bli bättre igen. Hela vintern har varit fullständigt hopplöst dålig med träning; bröstmuskelbristning och äta konstiga piller och kleta in mig med nån gel som luktar sjukhus, och efter det har jag varit småsjuk hela tiden! Och nu i helgen var det nåt evenemang, så stackars Henrik får inte träna. Illa!

Men min ölhävararm ska träna ikväll iallafall ;) Carin fyller år och det blir middag och grejer, men jag ska inte bli för full. Klockan tio imorgon bitti är nämligen Australian Openfinalen för herrar, och jag tror att det kan bli en GRYMT bra match. Federer, som mosade Roddick i semi, mot Gonzalez som först slog Nadal i kvarten och sedan krossade Haas i semin. Tennis är roligt att titta på när det är grand slamturneringarna, det är det faktiskt. Och kan man inte idrotta själv får man väl iaf titta på det, haha.

När jag först såg böckerna vi läser på statsvetenskapen måste jag erkänna att jag blev rätt skitnödig, men jag har insett att dom faktiskt är bra och intressanta! Vilket ju hjälper...Fast mest är det nog min inställning; att inte gnälla (så mycket) utan ta tag i saker och ting. Chrille och jag kommer närmare att ringa in vårt C-uppsatsämne, och jag ser faktiskt fram emot att skriva den. Jag tror den kan bli mycket bra, om vi bara får tag på rätt material. Men det ordnar sig =)

Snön ligger kvar och det gör mig glad. Glad för att det på något sätt är så otroligt vackert med snö. Det blir mjukt att gå, och alla ljud blir sådär dämpade och allt liksom bara..lugnar ner sig.


Kommentarer
Postat av: Lina

okej inte så kul men inget sånt där konstigt skit iaf :P

2007-01-27 @ 16:05:30
Postat av: ullis

Skriva C-uppsats tilsammans? Är inte det jätteSTÖRIGT?!

2007-01-27 @ 18:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback