Låt mig leva!

Inget jag gjort fel som jag inte kan ställa rätt igen... =) Ringde nu imorse till nån chefstyp på institutionen, som sa att det inte var något problem. En enorm tyngd har lyfts från mina axlar; jag kunde knappt sova inatt utan fick ligga och lyssna på två symfonier för att lugna ner mig (mer om mitt ny(åter)funna intresse för klassisk musik senare, det kommer bli en bra komedi ;) ). Men nu är allt ordnat, och idag ska jag fixa massor: jag får tv:n, ska leta gardintyg och bord och stolar, och..ja, vara glad att det ordnade sig =)

Trevlig helg alla, gör något roligt och tveka inte.

Kommentarer
Postat av: ullis

lönt att det ordande sig precis när jag skriver kommentar på andra inlägget....

2007-01-19 @ 10:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback