That ghost just ain't holy anymore

Seglördag, med Mars Volta i stereon och ärtsoppa till lunch. Jag har massa sidor textanalysmetodteori att läsa, så det blir en lugn och fin dag. Annars var planen att gå och stuffa till Ferry Corsten på Berns ikväll, men folk blev sjuka och det kostar 320 spänn vilket är typ ett halvårs nöjesbudget för de flesta av mina fattiga vänner, så det blir nog inget.

Torsdagskvällen blev rätt vild, massor av folk på Bojan där vi var, och det slutade med att vi badade bastu och drack massa öl och jag, Sebbe och Chrille blev rätt karatefulla. Vi åkte 540 hem mitt i natten med blöta kallingar under byxorna. Undrar vad min doktor säger om det, hehe...Fredagen BORDE spenderats i Väsjöområdet i Sollentuna, eftersom den ena av mina kurser går ut på att skriva en miljökonsekvensbeskrivning så vi skulle ha exkursion från nio till tre. Jag vaknade tre. Väckarklockan och mobilen hade jag båda lyckats stänga av på nåt magiskt sätt, och sov i godan ro istället. Sen var jag mycket sleten och bakis resten av dagen, men vad gör man inte för sina vänner.. ;)

Funderar på att sluta dricka, och bara gå och träna varje dag och få värsta Bruce Leekroppen, men jag vet inte riktigt om jag orkar. Och det är ju trots allt rätt gött att dricka. Fast det finns ju alkoholfri öl, som faktiskt inte är alldeles äcklig. Kanske bra för mig också, jag blir ju full på ingenting, som en liten tjej.

Slutligen: jag har trillat över världens roligaste blogg. Det är Martin Kellerman, han som ritar Rocky, som har den. Sjukt språk och riktigt på pricken! Diggitycheckitout:
http://blog.myspace.com/martinkellerman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback