Hey jump in the lingonberry forest!

Hård dag idag. Efter en mycket ohård söndag, som mest gick ut på att inte spela badminton för att Kristian var för bakis, fick jag iallafall resten av Textens mening och makt läst. Rekommenderas varmt för alla med lagom mycket dödsångest...

Idag var första gången specialkursgruppen samlades, och the unveiling of my c-uppsatsämne. Är ni redo? Social-ekologisk resiliens och EU:s policy för hållbar utveckling. Ni som följt min blogg känner min förkärlek för halvsmala ämnen, men jag vet att ni blir lite till er i byxorna...Det är typ en fortsättning på min b-uppsats, vilket ju är skönt för då har man så att säga sonderat terrängen och marknaden och allt det där; ett intellektuellt försprång helt enkelt. Kan komma att behövas, med tanke på min uppsatsmotivation och -disciplin!

Katarina som jag gick hållbar samhällsutveckling ringde, hon ville prata uppsatsämne eftersom ingen av oss skrivit klart uppsatsen på den kursen. Sen ville hon prata jobb och grejer, där måste jag erkänna att hon tappade bort mig men allt lät väldigt bra och ordet konsult nämndes flera gånger vilket ju bara kan vara bra. Hon är otroligt trevlig och bra att prata med och hon gör mig till en bra lyssnare på något sätt. Hon tycker också om opera så vi bestämde oss för att gå och se Tosca på Kungliga Operan (nu ser jag den först med henne och sen med Johan, så kan jag berätta hela handlingen för honom och se hur han reagerar, haha).

Trots att jag fortfarande (sen finska vinterkriget ungefär...) är snorig var jag och tränade ze pump, eftersom jag ju ska bli beefcake. Det gick bra och jag la på tyngre vikter på nästan hälften av låtarna. Snart ska jag och Kristian vara igång med den "riktiga" styrketräningen också. Vad gör man inte för att vara snygg för er...Får man äta popcorn om man ska bli beefcake förresten? Jag har insett att det är en last jag verkligen inte kan göra mig av med, så vi säger att det är ok.

Kommentarer
Postat av: siz

Ingen bra tjej vill ha en beefcake. Och jag känner ALLA bra tjejer. Och ingen vill ha en beefcake. PRÅMMISS

2007-02-12 @ 23:28:30
Postat av: Henrik

BEEFCAKE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback