Forever lost in you

FEST! Chrille fyller år, så ikväll ska spånkas som om solen inte går upp imorron! Äh, varför hymla om det...Fast riktigt så full ska jag nog inte bli, det blir ju (tyvärr) inte roligare ju fullare man är. Vi har tyvärr inte köpt nån present, jag och sebbe tänkte köpa en stor sladdrig ådrig rosa dildo att sätta på en pinne, ni som sett CKY-videon vet vad jag pratar om, men det hanns inte med. Även om det hade varit nice, han hade kunnat demontera dildon också och springa runt med den i pannan och skrika "JAG ÄR EN ENHÖRNING!". Det har jag hört talas om en som gjorde, och jag tror aldrig jag skrattat så mycket i mitt liv när jag försökte föreställa mig hur det såg ut.

Jag orkade inte gå på föreläsning om "hur man arbetar i projekt" idag, så jag sov länge och gick upp till dagens stora höjdpunkt, som var en föreläsning om textanalysmetoder. Tre timmar ångest, även om vissa saker väl var intressanta. Men det är nästan omöjligt för det att bli intressant när precis ALLT är så teoretiskt som det är. Men jag blir lite förvånad, för jag märker att jag tänker på hur jag ska göra med min egen uppsats mer och mer när jag läser och hör om olika metoder; något jag inte alls gjorde förut när jag skulle skriva b-uppsats.

Jag måste fan hitta mer folk som gillar drum 'n bass. Varför är ni så få? Världens skönaste musik, den är grym när man är bakis och grym innan man ska ut och grym att bara dampa loss till. Johan vet vad jag snackar om, holla at ya!

Jag är ruskigt sugen på att åka på nån form av semester. Jag och Jeanna var på gång till Kroatien i somras, eller om det var förra sommaren, nej det var i somras, helt spontant och skönt. Men det blev inget, tyvärr. Kroatien verkar så otroligt vackert och det är verkligen hardcore att dom haft krig så nyligen men ändå inte gett upp totalt utan är stolta och bygger upp allt. Jag ska fråga henne om vi ska åka i sommar istället! Annars åker jag med nån annan =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har varigt i sarajevo. 98! glöm inte det!

2007-02-08 @ 19:36:40
Postat av: Johan

Jag är på att resa i sommar (eller nu med iof), ju mer ju bättre. Har fått resfeber av jobbet, fan vad roligt det är. :) Nästa vecka London och veckan efter det Verona i Italien, mohahah. Vi kanske skulle kombinera resa och drum n bass... Holland? :P // Hälsningar från en cp-trött johan som ligger med laptopen på magen, dumsurfar och pumpar trance i sängen med några bärs i magen på ett glassigt hotelrum i Minneapolis :) Life is good. :P

2007-02-09 @ 04:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback