C2H5OH

Nu är det fan dags. Jag ska sluta dricka alkohol. Hört den förr? Jo, men nu är det nog dags på riktigt :P Jag var på bojan igår - precis som förra torsdagen. Jag missade fredagens skolaktiviteter (som var obligatoriska) - igen. Det håller inte att vakna klockan två och undra vem som kör slaghammare i min lägenhet...Från och med nu ska jag bli en god och gudfruktig man som håller sig borta från allt som har med alkohol att göra. Fo sho. Imorgon blir provet, jag och Sebbe ska till Alex och Annika (hette dom inte så i Pippi långstrump?) som har inflyttningsfest. Jag kommer utsättas för stora påfrestningar, men jag ska stå emot djävulens lockelser, haha.

I onsdags natt kollade vi på nya Bondfilmen. Den var riktigt bra. Jag har alltid gillat Bond för att han är en riktig stekare, men det tråkiga är att filmerna blivit lite väl svart och vitt, och inte så mycket djup i själva karaktären Bond. Nu är det annorlunda; inte lika mycket antingen gott eller ont, och lite råare. Jag är verkligen ingen anhängare av filmer som bara ska visa blod och våld som ett egenvärde, men den här kändes lite mer trovärdig och det var bra. Jag undrar när nästa Bondfilm kommer, ser faktiskt fram emot den lite..När den nu kommer.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tommy och Annika heter dom i Pippi ;) *suck* allmänbildning Henrik..allmänbildning :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback