23

Jag återupptäckte en sjukt bra skiva idag - Futures med Jimmy Eat World. JEW (fniss) är typ originalemorock, så lite respekt om man redan hört dom nu när emo är den stora ungdomstrenden. Så go download you cheap asses, för köpa skivor lär ni ju inte göra.

Idag fick jag så äntligen nycklar och mitt kontor. Jag ska göra det extremt bissniss, men tabeller och diagram på väggarna som föreställer absolut ingenting, eller kanske koldioxidnivåer i isen eller nåt, eftersom det ju faktiskt har med miljön att göra. Allt för lite cred...Sen hade vi gruppru..möte med MKB-kursen, för nu ska sätta igång med projektet. 20 personer, ingen har gjort detta förut, gissa om det var förvirrat. Jag hamnar alltid med keffon så jag landar väl i nån skräpgrupp om avloppsvatten och sophantering med osociala Gunilla och Birger Besserwisser som vet och ska bestämma allt. Det vore iofs lite skönt, jag är alltid den som blir "ledare" i dom grupper jag hamnar i. Har det med ambitionsnivå att göra kanske? Jag vet inte, det är nog min naturliga pondus, haha.

300 sidor textanalysmetodteori till imorron. Jag försöker att stilla mig, men lite hård blir jag allt när jag tänker på det...Men jag sket i att plugga på kvällen och åkte på mycket givande hemvärnsutbildning istället. Idag fick vi prata i radio, och det är en sån där typisk sak där man kan lacka ihjäl på folk som inte kan det. För det blir helsnett när någon inte kan, eller säger fel, och man kan inte rätta till det om man ska hålla sig till "protokollet". Men till slut blev väl folk lite duktigare, så det ordnar sig nog om vi nånsin skulle behöva prata på nån övning. Jag blev uppraggad att vara med i hemvärnsrådet också, vilket jag inte har någon aning om vad det betyder, men det blir säkert bra också. Snacka skit i några timmar, få en kanelbulle och 42 kronor för besväret, och sätta på CV:t att man sitter i ett beslutande organ ;) Det är så vi jobbar oss mot toppen.

Slutligen måste jag dementera den senaste tidens ihärdiga och elaka rykten om att jag bara vill ligga med dig. Nej, jag vill inte bara ligga med dig, jag vill prata. Också ;) Så, nu har du det svart på vitt eller vad det nu blir för färg här i min nyfärgade blogg. Kom ihåg det: Henrik vill faktiskt prata också. Så det är fritt fram att prata. Nu ska jag sova och drömma heta drömmar om den hermeneutiska cirkeln.

Kommentarer
Postat av: Joan Earnforce

Vadå, ska du prata och knulla samtidigt, låter jobbigt. :P

2007-02-09 @ 04:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback